Новий навчальний рік повний загадок. Дистанційна освіта залишає багато непевностей серед учителів, батьків та учнів. Тим не менш онлайн-технології вже навряд чи покинуть українські заклади освіти.

Дедалі більше прихильників набуває концепція змішаного навчання (blended learning). Її вважають оптимальним варіантом, здатним поєднати ІКТ з класичними методами навчання.

Формат змішаного навчання:

  • учні опановують теоретичний матеріал, набувають нових навичок за допомогою онлайн-технологій;
  • виконують практичні завдання, відпрацьовують конкретні ситуації, вчаться на помилках під час очних занять, живої комунікації з учителем.

Такий формат дає те, чого так бракувало експериментальному етапу онлайн-навчання — перевіряти засвоєне під прямим контролем учителя. Цей навчальний рік планують починати з оцінок та заповнення прогалин пройденого матеріалу. 

За таких умов методичний супровід для 3 класу готували в УОВЦ «Оріон» з думкою про комлексне повторення вивченого в 2 класі та можливість застосовувати навчальні матеріали за змішаного навчання.

Уроки МАТЕМАТИКИ в 3 класі оптимально доповнюють:

  • робочий зошит;
  • «Мої досягнення»,тематичні перевірні роботи з математики;
  • картки для поточної перевірки знань;
  • картки з формування предметних компетентностей;
  • математичний тренажер;
  • збірник завдань (і все це від Наталі Листопад).

Навчання УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ поглибшать:

  • «Малюю словом», зошит з розвитку мовлення;
  • «Мої досягнення»,тематичні перевірні роботи з української мови;
  • «Пишу без помилок», картки-тренажери;
  • картки з фомування предметних компетеностей;
  • «Застосовую знання»,робочий зошит;
  • збірник завдань з перевірки предметних компетентностей (усе від Катерини Пономарьової).

Заунритися в тексти на уроках ЧИТАННЯ допоможуть:

  • робочий зошит;
  • «Мої досягнення»;
  • читанка для додаткового та позакласного читання (все від Олександри Савченко).

Курс Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ збагатять:

  • робочий зошит у двох частинах;
  • «Мої досягнення»;
  • матеріали до уроків від Ірини Грущинської;
  • методичний посібник «Складові успіху» Ольги Барни;
  • робочий зошит «Ключі до інформатики» Наталії Морзе.

Під час дистанційного періоду навчання учні, вчителі й батьки гостро відчули брак живого спілкування під час занять. Ніщо не замінить соціальний досвід, пряму комунікацію та відчуття в руках частини матеріального світу у віртуальному.